Powered By Blogger

26 Mayıs 2015 Salı

GİTTİN


GİTTİN...

Derc/eyledim anıları, bilesin... 
Saklı bütün hatıralar
Kilitli sanduka’m da; bana bile yasaklı... 
Yalnızca bu hatıra; 
Bize dâir bıraktığım tek karedir, yasaksız!
Hatırlıyorsun değil mi? 
Unuttum’ deme sakın! 
Güzel bir akşamdı, sessiz-sâkin; 
Yudumlarken kahvemizi
Baykuş nasıl da bozmuştu havamızı; 
Uğursuzluk sayılırmış, ötüşü... 

İtibâr etmezdim böyle şeylere 
Fakat... 
Hani bir ’kurt’ düşer içimize, 
Takılır ya bir ACABA sorusu
İşte o an, 
Telâşla bakmıştım sana derinden... 
O an var ya, 
Kazındı belleğime! 
Okuyunca yüzündeki fermanı; 
Kilitlenmişti gözlerim mahcubiyetine, 
Eğilmişti başın, 
GİDECEKTİN... 

Durmuş muydu zaman, 
Ya da 
Akıp gitmiş miydi bilinmez amma 
Sükût etmişti dil, lâl olmuştu sanki... 
Gitme dedi yüreğim; ’gitmee!" diye haykırdı! 
Duymadın... İçime aktı feryâdım!
GİTTİN... 
... 
Alışamadım sensizliğe... 
Hiçbir şey eskisi gibi değil; 
Mavi, gri’ye boyanmış, 
Yeşiller solgun, sensiz... 
Buram-buram hicran! 
Havada is kokusu... 

Geçti artık mevsimi, Baharlarımın; 
Zemheri kuşandım... 

Gitti seninle bütün güzellikler 
Açmaz oldu erguvanlar, papatyalar, lâleler... 
Bulutlar, hüzün taşıyor; 
Hasretin yağıyor, gözlerime... 
Ne seller akıp geçti bu sokaklardan 
Silemedi hiçbiri, izlerini; 
Ne de rüzgârlar dağıtabildi, siluetini... 

Gittin ya... 
Rahat kal olduğun yerde, 
Boş ver 
Aldırma haykırışıma... 
Dönmeni beklemiyorum! 
Dön desem de dönemezsin! 
Gittin... 
Gittin... 
Uzaklarda ol; çekerim gamı, kederi; 
Yeter ki; bildiğim gibi kal gözlerimde, 
Kaldığın gibi belleğimde...


Gidişin bunca yıkım bıraktı! 
Ya bendeki SEN giderse? 
Ya bendeki SEN... 
(...) 

Sesli Şiir:
 http://www.edebiyatdefteri.com/siir/668953/gittin---/
 
16 KASIM 2012 / Metanet Yazıcı


Ya bendeki SEN giderse, ya bendeki sen...
GİTTİN

Hiç yorum yok: