Powered By Blogger

2 Eylül 2015 Çarşamba

SEVDAM EYLÜL CAN EYLÜL


Manzara resimleri-116

SEVDAM EYLÜL
*
Sevdâm Eylül / Can Eylül, 
Tutkunum Sana Eylül... 

Şüphe yok ki bütün aylar güzeldir 
Nimetleri birbirinden özeldir 
Hepsi çok kıymetli, vazgeçilmezdir 
Biri diğerinden üstün değildir
Lâkin
Olmasa da aralarında bir fark;
Benim O’na meftunluğu'm derindir!

Eylül görür, Eylül nefes alırım 
Her dem hissederim, her dem yaşarım 
Bu ilgiye bazen ben de şaşarım! 
Sağlam bir temele oturtmak için; 
Dayanaklı, özlü sebep ararım…
...
Sevdâm Eylül, Can Eylül, Meftun Olduğum Eylül; 
Kim bilir kaçıncı doğumundu, mevsimlere 
Kim bilir kaçıncı Eylül yaşanıyordu
Ve ben, gecelerin en güzelinde,
Sana açmışım gözlerimi; bilmem kaçıncı Eylülde, 

Düştüm kucağına...
Seni bildim, seni soludum, ilk nefesimi... 
Doğdum Hazan Mevsiminin Baharına; 
İkinci gününde, Eylülün... 
Bundandır sana sevdâm, bundandır tutkunluğum 
Öyle kaynaştık ki seninle, öyle benzeşiriz ki
Ve öyle tanırım ki seni; 
İşlemiş ruhuma her hâlin... 
*
Yansıt-masan da görüyorum yorgunluğunu, 
bilirim, 
En çok sen taşımakta-sın 
Tüm ağırlığı sevdaların, vedaların…
Ve işte bir kez daha dinmeden hasret;
Yaşanacak ayrılık sancısı, sarı/turuncu...

Fakat dinecek hüznün...
Yine nadasa bırakacaksın kendini;
                                  Yenilenecek-sin…

                   Sevdam Eylül Can Eylül Meftun Olduğum Eylül,
                                 Yolunu gözleyeceğim hasretle; 
                                            Ömrüm vefa ettikçe...


Sen...
Sen her sene doğacaksın, Hazan Baharı'm!
Hep var olacaksın dünya döndükçe... 

Ya Ben? 
Ya Ben! Eylülüm, 
Ya Ben?  

O beklenen an, 
O kaçınılmaz son! 
O ebedi ayrılık geldiğinde; 
Sende Eylülüm, Sende kapatmak isterim gözlerimi; 
Serin esintilerine katmak isterim son nefesimi! 
Benden sana bir iz kalsın; sende kalayım diye... 
Belki bir damla… Belki bir çiy taneciği… Belki bir polen...

EYLÜL 2011/  
Metanet Yazıcı
BİR NEFES ŞİİR Metanet Yazıcı ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok: